Nog een weekje.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sebastiaan Houtgraaf - WaarBenJij.nu Nog een weekje.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sebastiaan Houtgraaf - WaarBenJij.nu

Nog een weekje..

Door: Sebastiaan Houtgraaf

Blijf op de hoogte en volg Sebastiaan

07 Januari 2014 | Nederland, Rotterdam

Op 1 november 2013 vertelde ik aan jullie dat ik een enkele reis naar Melbourne had geboekt. De afgelopen weken kreeg ik veel vragen over wat mijn plan nou eigenlijk was daar aan de andere kant van de wereld. Ik hoop via deze blog daar de antwoorden op te geven en mijn verdere avonturen te vertellen.

Volgende week is dan eindelijk mijn vlucht. Ik vertrek om 10.30uur
(14-01-2014) vanaf Schiphol om rond 05.55uur te landen in Singapore. Daar pak ik vervolgens om 07.45uur het vliegtuig naar Melbourne, waar ik ongeveer om 18.15uur (15-01-2013) land. Daar staan mijn oom en tante op mij te wachten en zal ik ongeveer 3 á 4 weken bij hun verblijven.

Nog een kleine tip om deze blog goed bij te kunnen houden. Meld jezelf via het kopje "Meld je aan voor de mailinglijst" linksonder in deze pagina aan. Verder vind je hieronder nog enkele contactgegevens van mij:

Hotmail: s_houtgraaf@hotmail.com
Skype: sebash87
Mobiel: 0613286051 en later volgt mijn Australische nummer

  • 09 Januari 2014 - 08:04

    Pauline Van Der Ende:

    Sebastiaan, wens jou een goede reis en hele mooie levenservaringen!
    Bijzonder dat je deze stap neemt. Moeilijk voor je ouders, maar... de wereld is
    je huis en neem iedereen in je hart mee!
    Enjoy life!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sebastiaan

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 10315

Voorgaande reizen:

14 Januari 2014 - 14 Januari 2016

Backpacken en werken in Australië

Landen bezocht: